Marcă / Model
A-Class W168
1
A-Class W176
2
B-Class W246
2
C-Class C204
2
C-Class CL203
1
C-Class S202
1
C-Class S203
33
C-Class S204
2
C-Class W202
1
C-Class W203
33
C-Class W204
2
CLA C117
2
CLK C209
33
CLS X218
1
E-Class C207
3
E-Class S210
1
E-Class S211
35
E-Class S212
3
E-Class W210
1
E-Class W211
50
E-Class W212
13
G-Class W463
2
GLA X156
2
GLK X204
2
M-Class W163
39
M-Class W164
6
M-Class W166
2
S-Class W220
33
S-Class W221
2
SLK R172
3
Sprinter 906
4
Viano W639
5
Vito W639
5
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
362 lei
AutopiesaRO
10706
254 lei
AutopiesaRO
10706
Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ E-CLASS Break (S210) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
167 lei
Autoeshop
8127
167 lei
Autoeshop
8127
Roata dintata, ax cu came MERCEDES-BENZ VIANO (W639), MERCEDES-BENZ VITO bus (W639), MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO caroserie (W639) - FEBI BILSTEIN 25440
290 lei
Pieseautodetop
3392
288 lei
OnePlusAuto
435
189 lei
OnePlusAuto
435
Roata dintata, ax cu came MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168), MERCEDES-BENZ VANEO (414), MERCEDES-BENZ VIANO (W639) - FEBI BILSTEIN 33826
271 lei
Pieseautodetop
3392
362 lei
AutopiesaRO
10706
Roata dintata, ax cu came MERCEDES E-CLASS T-Model (S211) (2003 - 2009) FEBI BILSTEIN 19076 piesa NOUA
254 lei
AutopiesaRO
10706
221 lei
PieseMania
698
167 lei
Autoeshop
8127
Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ C-CLASS Sportscoupe (CL203) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
167 lei
Autoeshop
8127
189 lei
OnePlusAuto
435
288 lei
OnePlusAuto
435
Pinion ax cu came MERCEDES E-CLASS T-Model (S211) (2003 - 2009) Febi Bilstein 19075
326 lei
PieseMania
698
Pinion ax cu came MERCEDES E-CLASS T-Model (S211) (2003 - 2009) SWAG 10 04 0034
282 lei
PieseMania
698
mercedes e 2009
din categoriaFulie ax came
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: