Marcă / Model
A-Class W169
7
A-Class W176
5
B-Class W245
7
B-Class W246
3
C-Class A205
2
C-Class C204
10
C-Class C205
2
C-Class S203
8
C-Class S204
65
C-Class S205
2
C-Class W203
8
C-Class W204
85
C-Class W205
1
CLA C117
1
CLK A209
15
CLK C209
15
CLS X218
16
E-Class C207
16
E-Class S211
24
E-Class S212
1
E-Class W212
11
GL-Class X164
2
GL-Class X166
1
GLA X156
2
GLK X204
7
M-Class W164
1
M-Class W166
4
R-Class W251
2
S-Class W221
2
Sprinter 906
3
Viano W639
4
Vito W639
7
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
100 lei
PloiestiDezmembrari
1016
243 lei
LuxAutoDEZ
1673
Releu bujii A6519000900 A 651 900 09 00 Mercedes-Benz C-Class W204/S204 [2007 - 2012] Sedan 4-usi C 250 CDI BlueEFFICIENCY MT (204 hp)
152 lei
DezClinica
25
152 lei
MBKraft
555
484 lei
TopTechAuto
865
Releu bujii incandescente 2.2 cdi om651 a6519003103 Mercedes-Benz C-Class W204/S204 [2007 - 2012]
243 lei
LuxAutoDEZ2
457
427 lei
TopTechAuto
865
Releu bujii A6519000900 A 651 900 09 00 Mercedes-Benz C-Class W204/S204 [2007 - 2012] Sedan 4-usi C 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY 7G-Tronic (204 hp)
152 lei
MBKraft
555
156 lei
DezClinica
25
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente 2.2 cdi om651 a6519000900 Mercedes-Benz C-Class W204/S204 [2007 - 2012]
243 lei
LuxAutoDEZ2
457
243 lei
LuxAutoDEZ
1673
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii A651 Mercedes GLA 2.2 CDI 2014 avand cod original A6519000900 euro 5
100 lei
VagAutoDez
421
mercedes c class w204 2012
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.