C-Class C204
35
C-Class CL203
266
C-Class S202
41
C-Class S203
273
C-Class S204
38
C-Class W202
2
C-Class W203
279
C-Class W204
44
CLA X117
3
CLK A207
18
CLK A208
44
CLK A209
249
CLK C208
29
CLK C209
244
E-Class C207
19
E-Class S210
42
E-Class S211
257
E-Class S212
23
E-Class W210
51
E-Class W211
265
E-Class W212
29
GLK X204
19
M-Class W163
631
M-Class W164
374
SL R230
184
SLK R170
44
SLK R171
251
SLK R172
29
Sprinter 906
80
Vario
12
Viano W447
36
Viano W639
222
Vito W447
36
Vito W639
222
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Rulment de presiune ambreiaj ,hidraulic,pentru Mercedes C, E, CLC, CLK, GLK, SLK, M, VITO,VIANO-- A0002541608
250 lei
CadyAutoConstanta
4822
479 lei
TopTechAuto
1037
382 lei
TopTechAuto
1037
Rulment de presiune, ambreiaj MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou / sasiu (901, 902), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W210), MERCEDES-BENZ E-CLASS Break
2774 lei
Pieseautodetop
3411
415 lei
Autoeshop
8271
Rulment presiune ambreiaj MERCEDES SPRINTER 2,2/2,7CDI HIDRAULIC - Cod intern: W20153354 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
178 lei
Autoeshop
8271
199 lei
Auto_farm
11778
Rulment de presiune ambreiaj 3182 997 802 SACHS pentru Mercedes-benz Sprinter Mercedes-benz C-class Mercedes-benz E-class Mercedes-benz M-class Mercedes-benz Slk Mercedes-benz Clk
1682 lei
Comnico
4726
Rulment de presiune ambreiaj MERCEDES-BENZ VITO caroserie W447 VALEO 804528
380 lei
BesoiuPieseAuto
4749
380 lei
BesoiuPieseAuto
4749
380 lei
PieseAutoBesoiu
1581
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 320 (211.065) E 320 CDI (211.026) E 270 CDI (211.016) E 220 CDI (211.006) 150cp 177cp 204cp 224cp SACHS 3182 654 192 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
358 lei
TopTechAuto
1037
406 lei
TopTechAuto
1037
479 lei
PieseAutoSuceava
5474
Rulment de presiune ambreiaj MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) - Cod intern: W20006741 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
415 lei
Autoeshop
8271
415 lei
Autoeshop
8271
199 lei
Auto_farm
11778
mercedes c 270 cdi
din categoriaRulment presiune
Mercedes
.Rulmentul care vine si el in kitul de ambreiaj este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne.