Marcă / Model
A-Class W168
1
C-Class CL203
3
C-Class S202
37
C-Class S203
39
C-Class W202
35
C-Class W203
43
CLK C209
39
E-Class S210
36
E-Class S211
34
E-Class W210
19
E-Class W211
17
G-Class W461
16
G-Class W463
20
M-Class W163
44
M-Class W164
27
S-CLASS W140
2
S-Class W220
14
Sprinter W905
1
Viano W639
1
Vito W639
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
70 lei
Alexandrumanager
2384
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou / sasiu (901, 902), MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t
1354 lei
Pieseautodetop
3392
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) 4MAX 0608-02-0006P 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
248 lei
TopTechAuto
865
248 lei
TopTechAuto
865
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W
771 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W202) - HE
538 lei
Pieseautodetop
3392
708 lei
PieseAutoSuceava
5296
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) HUCO HUCO132159 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
364 lei
TopTechAuto
865
364 lei
TopTechAuto
865
833 lei
Pieseautodetop
3392
531 lei
BesoiuPieseAuto
4698
Releu bujii MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou sasiu 905 SWAG 10 93 7105
531 lei
PieseAutoBesoiu
1534
480 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (37105 FEBI BILSTEIN) DODGE,MERCEDES-BENZ
423 lei
PieseAutoSuceava
5296
mercedes c 270 cdi
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.