Marcă / Model
A-Class W169
15
A-Class W176
20
B-Class W245
15
B-Class W246
20
C-Class A205
4
C-Class C204
16
C-Class C205
4
C-Class S204
16
C-Class S205
4
C-Class W204
14
Citan W415
16
CLK A209
12
CLK C209
12
E-Class W212
2
GLK X204
2
Viano W639
2
Vito W639
2
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
428 lei
TopTechAuto
867
120 lei
Pieseneamt
6486
66 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Platform/Chassis (B906) HUCO HUCO132178 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
427 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Van (B906) HUCO HUCO132178 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
427 lei
TopTechAuto
867
427 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platform/Chassis (B906) HUCO HUCO132178 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
427 lei
TopTechAuto
867
66 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ A-CLASS (W169) HUCO HUCO132198 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
428 lei
TopTechAuto
867
66 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII AUDI Q7 (4LB) BOSCH 0 986 332 001 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
66 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII FORD S-MAX (WA6) BOSCH 0 986 332 001 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
66 lei
TopTechAuto
867
66 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII OPEL TIGRA TwinTop (X04) BOSCH 0 986 332 001 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
66 lei
TopTechAuto
867
66 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII SEAT LEON (1P1) BOSCH 0 986 332 001 2005 2006 2007 2008 2009 2010
66 lei
TopTechAuto
867
593 lei
TopTechAuto
867
593 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII NISSAN TIIDA Saloon (SC11) HUCO HUCO132118 2007 2008 2009 2010 2011 2012
593 lei
TopTechAuto
867
345 lei
TopTechAuto
867
593 lei
TopTechAuto
867
RELEU BUJII OPEL VIVARO A Bus (X83) HUCO HUCO132118 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
593 lei
TopTechAuto
867
mercedes b klasse 2007
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.