Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
1160 lei
Pieseautodetop
3392
182 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere MERCEDES-BENZ COUPE (C123), MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S123), MERCEDES-BENZ COUPE (C124) - BERU ZM004
801 lei
Pieseautodetop
3392
1633 lei
Pieseautodetop
3392
762 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere MERCEDES-BENZ COUPE (C123), MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S123), MERCEDES-BENZ COUPE (C124) - MOBILETRON IG-H008
146 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere MERCEDES-BENZ COUPE (C123), MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S123), MERCEDES-BENZ limuzina (W124) - MAPCO 80820
727 lei
Pieseautodetop
3392
11441 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,sistem de aprindere MERCEDES-BENZ limuzina (W124), MERCEDES-BENZ SL (R129), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W124) - BOSCH 0 986 261
10444 lei
Pieseautodetop
3392
1319 lei
Pieseautodetop
3392
11922 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere MERCEDES-BENZ COUPE (C123), MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S123), MERCEDES-BENZ 190 limuzina (W201) - MAGNETI MARELLI 940038506010
120 lei
Pieseautodetop
3392
11922 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,sistem de aprindere MERCEDES-BENZ 190 limuzina (W201) - BOSCH 0 986 261 604
10444 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,sistem de aprindere MERCEDES-BENZ 190 limuzina (W201) - BOSCH 0 227 400 508
10060 lei
Pieseautodetop
3392
13544 lei
Pieseautodetop
3392
11598 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,sistem de aprindere MERCEDES-BENZ 190 limuzina (W201) - BOSCH 0 986 261 617
9117 lei
Pieseautodetop
3392
13544 lei
Pieseautodetop
3392
11646 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,sistem de aprindere MERCEDES-BENZ 190 limuzina (W201) - BOSCH 0 227 400 652
8288 lei
Pieseautodetop
3392
343 lei
Pieseautodetop
3392
mercedes 190
din categoriaAprindere electronica
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.