Marcă / Model
C-Class C204
3
C-Class S204
4
C-Class W202
1
C-Class W204
4
E-Class C207
1
E-Class S212
1
E-Class W212
1
G-Class W460
5
G-Class W461
1
G-Class W463
2
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
509 lei
PieseAutoSuceava
5296
537 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu bujii incandescente MERCEDES 123 (W123), 123 T-MODEL (S123), 124 (W124), 124 T-MODEL (S124), E (W124), G (W460), G (W461), MB (W631) 2.0 d-3.0 d 02.76-07.03
210 lei
Xdrive016
8359
448 lei
Xdrive016
8359
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz C-Class W204/S204/C204 [facelift] [2011 - 2015] Sedan 4-usi C220 CDi BlueEfficiency 7G-Tronic Plus (170 hp)
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente MERCEDES 123 (C123), 123 (W123), 123 T-MODEL (S123), 124 (W124), 124 T-MODEL (S124), 190 (W201), E (W124), G (W460) 2.0 d-3.0 d 02.76-07.03
457 lei
Xdrive016
8359
472 lei
PieseAutoSuceava
5296
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz C-Class W204/S204/C204 [facelift] [2011 - 2015] Sedan 4-usi C220 CDi BlueEfficiency 7G-Tronic Plus (170 hp)
300 lei
Buzaauto
1702
455 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz C-Class W204/S204/C204 [facelift] [2011 - 2015] Coupe 2-usi C220 CDI 7G-Tronic Plus (170 hp) PACHET AMG
300 lei
Buzaauto
1702
Unitate de control,bujii incandescente (4RV008188061 HELLA) MERCEDES-BENZ
471 lei
PieseAutoSuceava
5296
814 lei
PieseAutoSuceava
5296
mercedes 124
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.