Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
133 lei
DezmaOradea
1592
Releu bujii incandescente RENAULT MEGANE III hatchback BZ0 Producator HÜCO 132118
567 lei
Auto_farm
11726
133 lei
DezmaAuto
15290
181 lei
DezmaOradea
1592
Releu bujii, cod 8200558438, Renault Megane 3 Combi, 1.6 DCI, R9M402 (id:611129)
133 lei
DezmaAuto
15290
Releu bujii, cod 8200798585, Renault Megane 3 Coupe, 1.6 DCI, R9M402 (idi:606223)
181 lei
DezmaOradea
1592
Releu bujii, cod 8200798585, Renault Megane 3 Coupe, 1.6 DCI, R9M402 (idi:606223)
181 lei
DezmaAuto
15290
181 lei
DezmaAuto
15290
181 lei
DezmaOradea
1592
133 lei
DezmaOradea
1592
133 lei
DezmaAuto
15290
133 lei
DezmaOradea
1592
133 lei
DezmaOradea
1592
Releu bujii, cod 8200558438, Renault Megane 3 CC, 1.6 DCI, R9M402 (idi:611129)
133 lei
DezmaAuto
15290
Releu bujii, cod 8200859943, Renault Megane 3 Coupe, 1.5 DCI, K9K836 (idi:530521)
96 lei
DezmaAuto
15290
megane 3 dci
din categoriaReleu bujii
Bihor.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: