Marcă / Model
Captur
3
Clio
11
Clio 2
26
Clio 3
33
Clio 4
5
Espace
7
Espace 3
10
Espace 4
6
Fluence
35
Grand Espace
9
Grand Modus
6
Grand Scenic
52
Kadjar
3
Kangoo
28
Kangoo 2
22
Koleos
4
Koleos 2
3
Laguna
11
Laguna 2
7
Laguna 3
34
Master
8
Megane
32
Megane 2
50
Megane 3
110
Megane 4
2
Modus
18
Scenic
17
Scenic 2
52
Scenic 3
50
Symbol
3
Symbol 2
1
Talisman
1
Thalia
15
Trafic
4
Twingo
2
Twingo 2
3
Vel Satis
3
vezi toate [+]
Județ
Arad
12
Arges
6
Bihor
53
Bucuresti
5
Cluj
2
Constanta
3
Dambovita
1
Hunedoara
3
Ilfov
2
Maramures
1
Neamt
5
Prahova
7
Suceava
56
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
60 lei
AUTOPRO
5965
97 lei
LuxAutoDEZ2
467
Supapa turbo vacumatica, Renault Megane 3 Combi [Fabr 2008-2015] 1.5 dci, K9K832 (id:437437)
109 lei
DezmaAuto
15220
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR RENAULT MEGANE III 1.5 dci 2009-,SCENIC/GRAND SCENIC III 1.5 dci 2009-,NISSAN JUKE 1.5 dci 2010-,QASHQAI 1.5 dci 2010-,DACIA DUSTER 1.5 dci 2010-,LODGY 1.5 dci 2012-
233 lei
Smartshop
6874
Actuator capsula vacuumatica turbina 1.5 dci euro 5 k9k 54359710028 82728353 Renault Megane 3 [2008 - 2014]
97 lei
LuxAutoDEZ
1682
211 lei
Bestautovest
35257
Convertizor de presiune turbocompresor RENAULT MEGANE III Grandtour KZ0/1 Producator OE RENAULT 82 00 661 049
229 lei
Auto_farm
11692
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR NISSAN QASHQAI 2007-,RENAULT CLIO III 2005-,LAGUNA III 2007-,MEGANE II 2005-,MEGANE III 2009-,SCENIC II 2005-,SCENIC III 2009- /MOTOR 1.5 dci/
191 lei
Smartshop
6874
100 lei
BMWautodez
1068
144 lei
Bestautovest
35257
229 lei
Auto_farm
11692
Electrovalva vacuum turbina renault Clio 4 Megane 3 Laguna 3 1.5 dci cod 8200790180
100 lei
ExpertinPiese
5052
Ad actuator turbo pt dacia logan, sandero, renault kangoo, megane 2, scenic 2 mot 1.5 dci 63kw/86cp
384 lei
Autoactiv016
7624
megane 3 dci
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.