Marcă / Model
Dokker
42
Duster
104
Duster 2
1
Lodgy
44
Logan
137
Logan 2
63
Logan MCV
145
Sandero
56
Sandero 2
97
Sandero 3
34
vezi toate [+]
Județ
Alba
5
Bihor
8
Bucuresti
8
Cluj
1
Harghita
1
Ilfov
6
Maramures
1
Olt
12
Prahova
4
Suceava
97
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

328 lei
PieseMania
1197

392 lei
Autoeshop
9521
![Releu bujii incandescente Cod: 110678071R Dacia Logan 2 [2013 - 2016] MCV wagon](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-cod-110678071r-dacia/releu-bujii-incandescente-cod-110678071r-dacia-a0e3810be081f03ae75-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
Buzaauto
2061

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente DACIA LOGAN MCV II (SD), Turism, 02.2013 - Hitachi 132123
326 lei
Auto_farm
12579

405 lei
AutopiesaRO
11521

390 lei
Xdrive016
8839

Releu bujii incandescente DACIA DUSTER, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, NISSAN CABSTAR 1.5D-3.0 d 09.05-
390 lei
Xdrive016
8839

75 lei
Vasiloiu0ncl
8449

Releu bujii Dacia Logan 2. Mcv.Cod motor K9KE626.,88 Cp,1.5 Dci,Euro 6.
150 lei
DemacoAutocentrum
114

225 lei
LoialParts
7084

301 lei
Expertauto1
20046

Releu bujii, cod 110678071R, Dacia Logan MCV 2, 1.5 DCI, K9K626 (idi:514913)
245 lei
DezmaOradea
2684

245 lei
DezmaAuto
17040
logan 2 mcv
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.