Marcă / Model
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

207 lei
Smartshop
8540

179 lei
Bestautovest
39315

207 lei
Smartshop
8540

135 lei
Autoeshop
9521

Unitate de control bujii incandescente LANCIA LYBRA (839AX) - Cod intern: W20162637 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
135 lei
Autoeshop
9521

100 lei
Vasiloiu0ncl
8449

Unitate de control,bujii incandescente (0281003015 BOSCH) ALFA ROMEO,FIAT,LANCIA
344 lei
PieseAutoSuceava
7014

Unitate de control,bujii incandescente (0 281 003 018 0281003018 BOSCH) ALFA ROMEO,CITRO�N,FIAT,GREAT WALL,JAGUAR,LANCIA,PEUGEOT 147|156|159|166|407|500|500 C|607|ALBEA, PALIO / ALBEA, PETRA, SIENA|BR
168 lei
EAutoShopro
29

171 lei
PieseAutoSuceava
7014

185 lei
Autoeshop
9521

Unitate de control bujii incandescente LANCIA LYBRA SW (839BX) - Cod intern: M20355276 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
185 lei
Autoeshop
9521

318 lei
EAutoShopro
29

146 lei
PieseAutoSuceava
7014

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (44177 FEBI BILSTEIN) ALFA ROMEO,Citroen,FIAT,LANCIA,PEUGEOT
289 lei
PieseAutoSuceava
7014
lancia lybra 1.9jtd
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.