Marcă / Model
Espace
1
Espace 3
20
Grand Espace
1
Grand Scenic
1
Laguna
4
Laguna 2
25
Master
1
Megane
24
Megane 2
1
Scenic
21
Scenic 2
1
Trafic
21
Vel Satis
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
140 lei
SsvAuto
24211
284 lei
TopTechAuto
862
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_) 1.9 dTi (DA0N) 1.9 dCi (DA05, DA1F) 102cp 98cp EVORON EVAC022 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
284 lei
TopTechAuto
862
140 lei
SsvAuto
24211
238 lei
Pieseautodetop
3392
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Renault Espace 3 1996-2002 7.02256.04.0 SAN10995
132 lei
SantosAuto
182
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dTi (LA08, LA0N, LA0K) 1.9 dCi (LA05, LA1F) 102cp 98cp EVORON EVAC022 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
284 lei
TopTechAuto
862
284 lei
TopTechAuto
862
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Renault Laguna 1 1993-2002 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Nissan Interstar 2002→ 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Renault Trafic 2 2001→ 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Opel Vivaro A 2001→ 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Renault Espace 3 1996-2002 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Renault Megane 1 1995-2008 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
Convertizor De Presiune Turbocompresor Pierburg Nissan Interstar 2002→ 7.02256.04.0
140 lei
SsvAuto
24211
140 lei
SsvAuto
24211
laguna 1998
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.