Marcă / Model
Captur
2
Clio
4
Clio 2
26
Clio 3
3
Clio 4
1
Espace 3
2
Espace 4
30
Fluence
1
Grand Espace
8
Grand Modus
1
Grand Scenic
9
Kangoo
26
Laguna
31
Laguna 2
25
Laguna 3
7
Master
3
Megane
24
Megane 2
6
Megane 3
1
Modus
1
Scenic
2
Scenic 2
10
Scenic 3
8
Trafic
4
Twingo 2
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
330 lei
TopTechAuto
985
330 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT SCENIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) 1.9 dCi (JM15) 110cp 120cp 131cp AKUSAN LCC 9205 2003 2004 2005 2006 2007 2008
82 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT SCENIC I MPV (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) 1.9 dTi (JA1U) 1.9 dCi (JA05, JA1F) 1.9 dCi RX4 101cp 102cp 80cp 98cp AKUSAN LCC 9205 1999 2000 2001 2002 2003
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT TRAFIC II Van (FL) 1.9 dCi 80 (FL0B) 1.9 dCi 100 (FL0C) 101cp 82cp AKUSAN LCC 9205 2001 2002 2003 2004 2005 2006
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT TRAFIC II Bus (JL) 1.9 dCI 100 (JL0C) 1.9 dCI 80 (JL0B) 101cp 82cp AKUSAN LCC 9205 2001 2002 2003 2004 2005 2006
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
82 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT MASTER II Van (FD) 1.9 dCi 80 82cp AKUSAN LCC 9205 2001
82 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT MASTER II Bus (JD) 1.9 dCi 80 82cp AKUSAN LCC 9205 2001
82 lei
TopTechAuto
985
laguna 1 dci
din categoriaFulie ax came
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).