Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Pompele motorului diesel: ce inseamna de inalta sau de joasa presiune?
678 lei
LuxAutoDEZ2
455
Pompa de inalta presiune IVECO DAILY IV caroserie inchisa/combi, IVECO DAILY IV autobasculanta, IVECO DAILY IV platou / sasiu - BOSCH 0 986 437 437
4763 lei
Pieseautodetop
3391
678 lei
LuxAutoDEZ
1671
Pompa Inalta injectie Iveco daily 3 Peugeot Boxer Citroen Jumper Motor 3.0 diesel Euro 5 cod 0445010512
1499 lei
DezmembrariFrunza
52
Pompa injectie 0445010137,0445010181,0445010317,0445010318 Jumper,Ducato, Daily,Boxer 2.3hdi,factura,garanie
680 lei
Lazarmm
1975
19868 lei
Pieseautodetop
3391
1200 lei
DezmembrariFrunza
52
10961 lei
Pieseautodetop
3391
19868 lei
Pieseautodetop
3391
Pompa de injectie IVECO DAILY III caroserie inchisa/combi, IVECO DAILY II platou / sasiu, IVECO DAILY II bus - BOSCH 0 986 440 063
5421 lei
Pieseautodetop
3391
Pompa de inalta presiune IVECO DAILY III caroserie inchisa/combi, IVECO DAILY III platou / sasiu - BOSCH 0 445 010 098
7880 lei
Pieseautodetop
3391
18348 lei
Pieseautodetop
3391
18108 lei
Pieseautodetop
3391
Pompa de injectie RENAULT TRUCKS MESSENGER platou / sasiu, IVECO DAILY II platou / sasiu, IVECO DAILY II bus - BOSCH 0 460 414 078
23970 lei
Pieseautodetop
3391
14384 lei
Pieseautodetop
3391
26024 lei
Pieseautodetop
3391
Pompa de injectie IVECO DAILY I caroserie inchisa/combi, IVECO DAILY I platou / sasiu, RENAULT TRUCKS B caroserie inchisa/combi - BOSCH 0 986 440 027
12673 lei
Pieseautodetop
3391
21435 lei
Pieseautodetop
3391
6511 lei
Pieseautodetop
3391
Pompa de injectie IVECO DAILY II platou / sasiu, IVECO DAILY II bus, IVECO DAILY II caroserie inchisa/combi - BOSCH 0 460 414 122
24108 lei
Pieseautodetop
3391
3635 lei
Pieseautodetop
3391
16781 lei
Pieseautodetop
3391
iveco daily
din categoriaPompa injectie
Iveco
Neamt.Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l impinge spre conductele care duc la injectoare. Pompa de motorina functioneaza fara intrerupere, de la punerea contactului, si se raceste cu motorina din rezervor. Cand rezervorul este mai gol, aceasta risca sa se strice si de la supraincalzire, dar si de la resturile ramase in rezervor.