Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

644 lei
TopTechAuto
2734

644 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa Hepu VW PASSAT B5 (3B2) 1998-2000 - PK05501
644 lei
TopTechAuto
2734

644 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH VW PASSAT B5 Variant (3B5) 1998-2000 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2000-2005 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH AUDI A4 B6 Avant (8E5) 2001-2004 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734

644 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa Hepu VW BORA Variant (1J6) 1999-2005 - PK05501
644 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa Hepu AUDI A4 B6 (8E2) 2000-2004 - PK05501
644 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa Hepu SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) 2000-2006 - PK05501
644 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH AUDI A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2001-2005 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH AUDI A4 B6 (8E2) 2000-2004 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734

545 lei
TopTechAuto
2734

644 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa Hepu VW SHARAN VAN (7M_) 1996-2010 - PK05501
644 lei
TopTechAuto
2734

644 lei
TopTechAuto
2734

644 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) 2000-2010 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734

Set distributie curea si pompa apa BOSCH VW LUPO I (6X1, 6E1) 1999-2005 - 1 987 946 979
545 lei
TopTechAuto
2734
intinzator passat 1.9 131
din categoriaKit distributie
.Un kit de distributie este format din curea si rola intinzatoare. Kitul de distributie al unei masini se schimba de obicei la intervale mari, chiar si de 100.000 de km. Exista si masini care au distributie pe lant, o astfel de distributie rezistand o viata intreaga. Rola intinzatoare se schimba si ea, pentru ca in timp isi pierde din proprietati si rulmentul se uzeaza, cauzand zgomote sub capota.