Marcă / Model
Accent
62
Avante
1
Coupe
48
Elantra
64
Getz
62
Grand Santa Fe
14
Grandeur
3
i10
4
i20
4
i30
49
i40
2
ix20
3
ix35
1
ix55
1
Matrix
48
Santa Fe
71
Sonata
3
Terracan
1
Trajet
51
Tucson
3
Veracruz
1
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
54 lei
TopTechAuto
860
48 lei
TopTechAuto
860
Uscator,aer conditionat HYUNDAI GRANDEUR (XG), HYUNDAI SANTA F I (SM), HYUNDAI LAVITA (FC) - WAECO 8880700217
191 lei
Pieseautodetop
3392
Uscator universal HYUNDAI ACCENT II limuzina (LC) - Cod intern: W20092740 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
24 lei
Autoeshop
8127
Uscator,aer conditionat HYUNDAI GRANDEUR (XG), HYUNDAI EXCEL II (LC), HYUNDAI SANTA F I (SM) - BEHR HELLA SERVICE 8FT 351 198-691
31 lei
Pieseautodetop
3392
USCATOR AC HYUNDAI TRAJET Box Body/MPV (FO) NRF NRF 33330 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
54 lei
TopTechAuto
860
24 lei
Autoeshop
8127
31 lei
Pieseautodetop
3392
USCATOR AC HYUNDAI COUPE II (GK) NRF NRF 33330 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
54 lei
TopTechAuto
860
54 lei
TopTechAuto
860
Uscator universal KIA CERATO II limuzina (TD) - Cod intern: W20092740 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
24 lei
Autoeshop
8127
Uscator,aer conditionat KIA JOICE, HYUNDAI TRAJET (FO), HYUNDAI SANTA F I (SM) - AKS DASIS 800412N
82 lei
Pieseautodetop
3392
54 lei
TopTechAuto
860
54 lei
TopTechAuto
860
Uscator universal KIA CARENS Mk II (FJ) - Cod intern: W20092740 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
24 lei
Autoeshop
8127
143 lei
Pieseautodetop
3392
54 lei
TopTechAuto
860
24 lei
Autoeshop
8127
146 lei
Pieseautodetop
3392
USCATOR AC KIA PICANTO I (SA) NRF NRF 33330 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
54 lei
TopTechAuto
860
61 lei
TopTechAuto
860
24 lei
Autoeshop
8127
USCATOR AC HYUNDAI ELANTRA III (XD) NRF NRF 33330 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
54 lei
TopTechAuto
860
hyundai santa fe 2004 2
din categoriaUscator AC
.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.