Marcă / Model
Accent
251
Avante
15
Coupe
22
Elantra
174
Getz
268
Grand Santa Fe
9
Grandeur
20
i10
91
i20
131
i30
376
i40
133
ix20
141
ix35
155
ix55
1
Kona
30
Lantra
14
Matrix
115
Santa Fe
49
Sonata
19
Trajet
76
Tucson
160
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
40 lei
Bestautovest
35214
100 lei
TopTechAuto
867
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI i30 CW (FD) - Cod intern: W20203745 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
80 lei
Autoeshop
8136
80 lei
Autoeshop
8136
266 lei
Pieseautodetop
3393
ROLA CUREA ACCESORII HYUNDAI i30 Estate (FD) 1.6 CRDi 116cp 128cp 90cp SKF VKM 64018 2008 2009 2010 2011 2012
100 lei
TopTechAuto
867
Rola Ghidare Curea Transmisie QWP 252872a000 Hyundai i30 1.4/ 1.6 CRDi 2007-2012
38 lei
REBEL_GRAFIX
2784
45 lei
REBEL_GRAFIX
2784
Rola ghidare/conducere, curea transmisie HYUNDAI ELANTRA (FD), HYUNDAI i30 CW (FD), HYUNDAI TUCSON (LM, EL, ELH) - GATES T36410
280 lei
Pieseautodetop
3393
197 lei
Pieseautodetop
3393
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI i30 (FD) - Cod intern: W20200060 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
45 lei
Autoeshop
8136
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI i30 CW (FD) - Cod intern: W20200060 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
45 lei
Autoeshop
8136
117 lei
TopTechAuto
867
262 lei
Pieseautodetop
3393
ROLA CUREA ACCESORII HYUNDAI i30 Estate (FD) 1.6 1.4 105cp 109cp 116cp 122cp 126cp SKF VKM 64019 2007 2008 2009 2010 2011 2012
117 lei
TopTechAuto
867
45 lei
Autoeshop
8136
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI i30 CW (GD) - Cod intern: W20200060 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
45 lei
Autoeshop
8136
94 lei
TopTechAuto
867
89 lei
TopTechAuto
867
78 lei
Autoeshop
8136
178 lei
Pieseautodetop
3393
hyundai i30 2010
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.