75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare / conducere Ford Focus II 2009/01-2011/07 DA_, HCP, DP 2.5 RS 2521 ccm, 224 KW, 305 PS MOVIS AST1208
179 lei
BmCartech
1378
252 lei
Pieseautodetop
3411
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS III Turnier - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - IPD 15-0879
356 lei
Pieseautodetop
3411
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD MONDEO IV Turnier (BA7) - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8266
356 lei
Pieseautodetop
3411
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie MAZDA 3 (BL) - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - INA 532 0320 10
83 lei
Pieseautodetop
3411
Rola ghidare/conducere curea transmisie MAZDA 3 limuzina (BK) - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - RUVILLE 55247
97 lei
Pieseautodetop
3411
75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - OPTIMAL 0-N1418
109 lei
Pieseautodetop
3411
75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere, curea transmisie PEUGEOT 206 hatchback (2A/C), PEUGEOT 206 CC (2D), PEUGEOT 307 (3A/C) - OPTIMAL 0-N1339S
65 lei
Pieseautodetop
3411
75 lei
Autoeshop
8266
75 lei
Autoeshop
8266
ford mondeo mk3 2001 2
din categoriaRola ghidaj accesorii
Ford Focus 2
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.