Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
200 lei
Pieseautodetop
3392
38 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata stanga/dreapta FORD MONDEO 00- - Cod intern: W20149694 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
38 lei
Autoeshop
8130
70 lei
TopTechAuto
865
56 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD MONDEO Mk III combi (BWY) - Cod intern: W20149694 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
38 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD MONDEO Mk III limuzina (B4Y) - Cod intern: W20149694 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
38 lei
Autoeshop
8130
58 lei
TopTechAuto
865
Pivot FORD MONDEO Mk III limuzina (B4Y), FORD MONDEO Mk III (B5Y), FORD MONDEO Mk III combi (BWY) - MAPCO 59673HPS
54 lei
Pieseautodetop
3392
67 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
PIVOT Fata Dreapta/Stanga FORD MONDEO III Turnier (BWY) Lemforder LMI25808 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
172 lei
TopTechAuto
865
67 lei
Autoeshop
8130
Pivot FORD MONDEO Mk III limuzina (B4Y), FORD MONDEO Mk III (B5Y), FORD MONDEO Mk III combi (BWY) - TRISCAN 8500 16559
51 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD MONDEO Mk III combi (BWY) - Cod intern: W20116654 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
67 lei
Autoeshop
8130
70 lei
TopTechAuto
865
315 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata stanga/dreapta FORD MONDEO 00- - Cod intern: W20116654 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
67 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
96 lei
TopTechAuto
865
Pivot FORD MONDEO Mk III limuzina (B4Y), FORD MONDEO Mk III (B5Y), FORD MONDEO Mk III combi (BWY) - TRW JBJ728
91 lei
Pieseautodetop
3392
52 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
PIVOT Fata Dreapta/Stanga FORD MONDEO III (B5Y) DELPHI TC1016 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
70 lei
TopTechAuto
865
133 lei
Pieseautodetop
3392
58 lei
TopTechAuto
865
ford mondeo 2000 tdci 2002
din categoriaPivot
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.