B-Max
1
C-Max
12
Courier
2
Ecosport
1
Edge
1
Escort
3
Escort Turnier
2
Fiesta
5
Fiesta 5
1
Fiesta 6
14
Focus
11
Focus 3
12
Focus C-Max
12
Focus Turnier
3
Fusion
3
Galaxy
1
Galaxy 2
11
Grand C-Max
1
Kuga
12
Mondeo
6
Mondeo 3
1
Mondeo 4
14
Mondeo 5
1
Mondeo Turnier
5
S-Max
12
Tourneo Connect
1
Tourneo Courier
1
Transit
1
Transit Connect
1
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
385 lei
Pieseautodetop
3405
296 lei
TopTechAuto
983
RELEU BUJII FORD MONDEO IV (BA7) MAHLE MHG 12 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
296 lei
TopTechAuto
983
514 lei
Xdrive016
8397
Unitate de control,bujii incandescente (11148800010 MEYLE) Citroen,FORD,FORD USA,PEUGEOT
196 lei
PieseAutoSuceava
5437
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FORD MONDEO (GBP), FORD MONDEO combi (BNP), FORD ESCORT Mk VI (GAL) - SWAG 50 91 4420
736 lei
Pieseautodetop
3405
296 lei
TopTechAuto
983
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) - HCO 132088
132 lei
Pieseautodetop
3405
RELEU BUJII FORD GALAXY II (WA6) MAHLE MHG 12 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
296 lei
TopTechAuto
983
296 lei
TopTechAuto
983
ford mondeo 1 6
din categoriaReleu bujii
Ford
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.