B-Max
18
C-Max
31
Courier
1
Ecosport
2
Fiesta 4
1
Fiesta 5
1
Fiesta 6
31
Focus
2
Focus 2
2
Focus 3
31
Focus C-Max
31
Focus Turnier
8
Fusion
1
Galaxy 2
28
Galaxy 3
13
Grand C-Max
16
Kuga
28
Mondeo 4
18
Mondeo 5
29
Mondeo Turnier
8
S-Max
29
Transit
28
Transit Connect
28
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD MONDEO IV (BA7) 1.6 EcoBoost 1.6 Ti 110cp 120cp 125cp 160cp OE FORD 1796573 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
531 lei
TopTechAuto
1003
525 lei
TopTechAuto
1003
525 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD FOCUS III Turnier 1.5 EcoBoost 1.6 EcoBoost 1.6 Ti 105cp 120cp 125cp 150cp 182cp 85cp OE FORD 1796573 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD KUGA II (DM2) 1.5 EcoBoost 1.6 EcoBoost 4x4 1.5 EcoBoost 4x4 1.6 EcoBoost 150cp 182cp OE FORD 1796573 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
531 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD S-MAX (WA6) 1.6 EcoBoost 160cp OE FORD 1796573 2011 2012 2013 2014
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
531 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 ST 182cp OE FORD 1796574 2013 2014 2015 2016 2017
525 lei
TopTechAuto
1003
525 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost 160cp OE FORD 1796574 2015 2016 2017 2018
525 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME FORD TRANSIT CONNECT V408 Box Body/MPV 1.6 EcoBoost 150cp OE FORD 1796574 2013
525 lei
TopTechAuto
1003
525 lei
TopTechAuto
1003
525 lei
TopTechAuto
1003
ford mondeo 1 6
din categoriaFulie ax came
Ford
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).