Preț (lei)
Vânzător
157 lei
Pieseautodetop
3398
75 lei
Autoeshop
8183
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD FIESTA VI, FORD C-MAX II, FORD GRAND C-MAX - INA 532 0782 10
215 lei
Pieseautodetop
3398
75 lei
Autoeshop
8183
215 lei
Pieseautodetop
3398
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FIESTA VI - Cod intern: W20034510 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
92 lei
Autoeshop
8183
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FIESTA VI Van - Cod intern: W20203646 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8183
63 lei
Autoeshop
8183
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FIESTA VI Van - Cod intern: W20034510 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
92 lei
Autoeshop
8183
356 lei
Pieseautodetop
3398
356 lei
Pieseautodetop
3398
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), Citroen XSARA (N1) - GATES T36034
131 lei
Pieseautodetop
3398
83 lei
Pieseautodetop
3398
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - RUVILLE 55247
97 lei
Pieseautodetop
3398
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - TRISCAN 8641 102018
252 lei
Pieseautodetop
3398
91 lei
Pieseautodetop
3398
72 lei
Pieseautodetop
3398
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - RUVILLE 55954
73 lei
Pieseautodetop
3398
125 lei
Pieseautodetop
3398
109 lei
Pieseautodetop
3398
Rola ghidare/conducere, curea transmisie PEUGEOT RANCH caroserie (5), PEUGEOT GRAND RAID microbus (5F), PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) - SWAG 62 91 9749
272 lei
Pieseautodetop
3398
271 lei
Pieseautodetop
3398
265 lei
Pieseautodetop
3398
ford focus 2001
din categoriaRola ghidaj accesorii
Ford Fiesta 6
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.