Marcă / Model
C-Max
4
Courier
13
Escort
12
Escort Turnier
9
Fiesta
16
Focus
17
Focus 2
4
Focus C-Max
4
Focus Turnier
13
Galaxy
18
Ka
12
Mondeo 4
4
Mondeo Turnier
4
Puma
14
S-Max
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
314 lei
Pieseautodetop
3405
303 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD COURIER caroserie (JV_), FORD FOCUS C-MAX, FORD FOCUS II limuzina (DA_) - SWAG 50 93 0797
303 lei
Pieseautodetop
3405
218 lei
Pieseautodetop
3405
218 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD FIESTA Mk III (GFJ), FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL) - TRISCAN 8641 162007
171 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD FIESTA Mk III (GFJ), FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL) - GATES T36175
92 lei
Pieseautodetop
3405
335 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL), FORD ESCORT Mk VII limuzina (GAL, AFL) - INA 532 0501
98 lei
Pieseautodetop
3405
253 lei
Pieseautodetop
3405
220 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL), FORD ESCORT Mk VII limuzina (GAL, AFL) - FEBI BILSTEIN
109 lei
Pieseautodetop
3405
71 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL), FORD ESCORT Mk VII limuzina (GAL, AFL) - AUTLOG RT1459
218 lei
Pieseautodetop
3405
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD FIESTA Mk III (GFJ), FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL) - SKF VKM 34034
75 lei
Pieseautodetop
3405
240 lei
Pieseautodetop
3405
78 lei
Pieseautodetop
3405
ford focus 2000 1 4
din categoriaRola ghidaj accesorii
Roman Neamt.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.