104 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS II limuzina (DA_) - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8212
104 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS II Station Wagon (DA_) - Cod intern: W20034530 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
95 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS II (DA_) - Cod intern: W20203684 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
104 lei
Autoeshop
8212
75 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS II (DA_) - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8212
75 lei
Autoeshop
8212
104 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD MONDEO IV limuzina (BA7) - Cod intern: W20034530 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
95 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS C-MAX - Cod intern: W20203684 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
104 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS C-MAX - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8212
75 lei
Autoeshop
8212
75 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FOCUS III Turnier - Cod intern: W20203645 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD MONDEO IV Turnier (BA7) - Cod intern: W20203684 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
104 lei
Autoeshop
8212
104 lei
Autoeshop
8212
104 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FIESTA Mk IV (JA_, JB_) - Cod intern: W20203684 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
104 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
95 lei
Autoeshop
8212
ford focus 2 berlina 2004
din categoriaRola ghidaj accesorii
Ford Mondeo 4
Cluj.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.