Marcă / Model
B-Max
31
C-Max
128
Fiesta
24
Fiesta 4
18
Fiesta 5
34
Fiesta 6
55
Focus
96
Focus 2
133
Focus 3
69
Focus C-Max
128
Focus Turnier
40
Fusion
32
Galaxy
27
Galaxy 2
57
Galaxy 3
26
Grand C-Max
84
Kuga
20
Mondeo
2
Mondeo 2
1
Mondeo 4
35
Mondeo Turnier
7
S-Max
31
Tourneo Connect
19
Tourneo Courier
1
Transit
3
Transit Connect
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
116 lei
TopTechAuto
866
35 lei
Alexandrumanager
2384
116 lei
TopTechAuto
866
Convertizor de presiune turbocompresor 58068 AIC pentru Ford Mondeo Ford C-max Ford Focus Volvo S40 Ford Galaxy Ford S-max Volvo C30 Ford Kuga Volvo C70 Volvo S80
151 lei
Comnico
4674
Supapa vacuum actionare turbina Citroen 1.6 HDI , Peugeot 1.6 HDI , Ford 1.6 TDI
160 lei
CadyAutoConstanta
4764
245 lei
Xdrive016
8359
Supapa de control turbo VOLVO C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY II, KUGA I, MONDEO IV 2.0 d 10.03-
245 lei
Xdrive016
8359
Convertizor de presiune, turbocompresor Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) - PIERBURG 7.00968.04.0
209 lei
Pieseautodetop
3392
116 lei
TopTechAuto
866
Supapa vacumatica reglare turbocompresor Ford Focus 2 (2004-2010) [DA_] #1 1231955
428 lei
Expertauto1
14480
603 lei
TopTechAuto
866
480 lei
Autoactiv016
7618
202 lei
TopTechMotor
80
Supapa de control turbo VOLVO C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY II, KUGA I, MONDEO IV 2.0 d 10.03-
246 lei
Xdrive016
8359
246 lei
Xdrive016
8359
244 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa vacumatica reglare turbocompresor Ford Focus 3 (2010->) #1 31319528
402 lei
Expertauto1
14480
Supapa vacumatica reglare turbocompresor Ford Focus 2 (2004-2010) [DA_] #1 9650764480
158 lei
Expertauto1
14480
ford focus 1
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.