Marcă / Model
500
7
Albea
3
Brava
11
Bravo
45
Croma
7
Doblo
44
Ducato
40
Grande Punto
3
Idea
6
Linea
6
Marea
8
MULTIPLA
39
Panda
6
Punto
97
Qubo
6
Stilo
41
Strada
9
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
328 lei
Expertauto1
14468
RELEU BUJII FIAT PUNTO Hatchback Van (188_) 4MAX 0608-02-0007P 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
123 lei
TopTechAuto
862
318 lei
AutopiesaRO
10709
200 lei
CliniqueCar
552
Unitate de control,bujii incandescente FIAT PUNTO Van (188AX) (2000 - 2009) BOSCH 0 281 003 018 piesa NOUA
145 lei
AutopiesaRO
10709
Releu Bujii Fiat Punto Van 2000/02-2009/10 1.9 63KW 86CP Cod 55199051 / 55 199 051
100 lei
EcoPieseAuto
1832
307 lei
OnePlusAuto
435
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT PUNTO Van (188AX) (2000 - 2009) FEBI BILSTEIN 44177
307 lei
OnePlusAuto
435
129 lei
Dezrom
2541
358 lei
PieseMania
698
358 lei
Autoeshop
8127
Unitate de control bujii incandescente FIAT PUNTO EVO (199) - Cod intern: W20279105 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
358 lei
Autoeshop
8127
511 lei
AutopiesaRO
10709
Unitate de control,bujii incandescente FIAT PUNTO Van (188AX) (2000 - 2009) MEAT & DORIA 7243000 piesa NOUA
247 lei
AutopiesaRO
10709
404 lei
OnePlusAuto
435
404 lei
OnePlusAuto
435
fiat punto 2000
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.