Județ
Preț (lei)
Vânzător
184 lei
Bestautovest
35193
215 lei
Smartshop
6840
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 JTD 84cp AKUSAN F2C007AKN 2001 2002
47 lei
TopTechAuto
860
47 lei
TopTechAuto
860
207 lei
PieseAutoSuceava
5288
Rulment de presiune, ambreiaj (615320 MAXGEAR) ALFA ROMEO,CHRYSLER,Citroen,FIAT,LANCIA,PEUGEOT
155 lei
PieseAutoSuceava
5288
Sachs rulment presiune ambreiaj pt alfa romeo 156 2.4jtd , citroen jumper3.0hdi
396 lei
Autoactiv016
7616
47 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 JTD 84cp LUK 500 1490 10 2001 2002
105 lei
TopTechAuto
860
319 lei
PieseAutoSuceava
5288
105 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Platform/Chassis (230_) 2.0 JTD 84cp LUK 500 1490 10 2001 2002
105 lei
TopTechAuto
860
176 lei
PieseAutoSuceava
5288
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Platform/Chassis (244_) 2.0 JTD 84cp LUK 500 1490 10 2001 2002 2003 2004 2005 2006
105 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Van (230_) 2.0 JTD 84cp AKUSAN F2C007AKN 2001 2002
47 lei
TopTechAuto
860
360 lei
PieseAutoSuceava
5288
47 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Platform/Chassis (244_) 2.0 JTD 84cp SACHS 3151 600 703 2001 2002 2003 2004 2005 2006
93 lei
TopTechAuto
860
93 lei
TopTechAuto
860
93 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 JTD 84cp SACHS 3151 600 703 2001 2002
93 lei
TopTechAuto
860
93 lei
TopTechAuto
860
105 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Van (244_) 2.0 JTD 84cp LUK 500 1490 10 2001 2002 2003 2004 2005 2006
105 lei
TopTechAuto
860
82 lei
TopTechAuto
860
82 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Platform/Chassis (244_) 2.0 JTD 84cp SKF VKC 2523 2001 2002 2003 2004 2005 2006
82 lei
TopTechAuto
860
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ FIAT DUCATO Van (230_) 2.0 JTD 84cp SKF VKC 2523 2001 2002
82 lei
TopTechAuto
860
fiat ducato 2 3 jtd
din categoriaRulment presiune
.Rulmentul care vine si el in kitul de ambreiaj este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne.