Preț (lei)
Vânzător
![Amortizor cu arc stanga fata Fiat Doblo [facelift] [2005 - 2009] 1.3 jtd 199A2000](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-cu-arc-stanga-fata-fiat-doblo-facelift/amortizor-cu-arc-stanga-fata-fiat-doblo-facelift-e1c4b10ac36f4886b13-0-0-0-0-0.jpg)
250 lei
LuxAutoDEZ
2415
![Amortizor cu arc dreapta fata Fiat Doblo [facelift] [2005 - 2009] 1.3 jtd 199A2000](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-cu-arc-dreapta-fata-fiat-doblo-facelift/amortizor-cu-arc-dreapta-fata-fiat-doblo-facelift-37b5010ac36ef85cc73-0-0-0-0-0.jpg)
250 lei
LuxAutoDEZ2
1286
![Amortizor cu arc dreapta fata Fiat Doblo [facelift] [2005 - 2009] 1.3 jtd 199A2000](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-cu-arc-dreapta-fata-fiat-doblo-facelift/amortizor-cu-arc-dreapta-fata-fiat-doblo-facelift-37b5010ac36ef85cc73-0-0-0-0-0.jpg)
250 lei
LuxAutoDEZ
2415
![Amortizor cu arc stanga fata Fiat Doblo [facelift] [2005 - 2009] 1.3 jtd 199A2000](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-cu-arc-stanga-fata-fiat-doblo-facelift/amortizor-cu-arc-stanga-fata-fiat-doblo-facelift-e1c4b10ac36f4886b13-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor cu arc stanga fata Fiat Doblo [facelift] [2005 - 2009] 1.3 jtd 199A2000
250 lei
LuxAutoDEZ2
1286

Amortizor cu arc fata Fiat Doblo 2008 1.3 JTD Diesel Cod Motor 199A2.000 75CP/55KW
200 lei
Dezmembrarinadasel
307

200 lei
Dezmembrarinadasel
307
fiat doblo jtd
din categoriaAnsamblu amortizor arc
.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.