Marcă / Model
Beetle
1
Bora
1
Caddy
1
Eos
1
Golf 4
1
Golf 5
1
Golf 6
1
Jetta
1
Passat B5
1
Passat B6
1
Passat B7
1
Passat B8
1
Passat CC
1
Phaeton
1
Polo 9N
1
Scirocco
1
Sharan
31
Tiguan
13
Tiguan 5N
1
Touran
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
248 lei
Advanceautovanz
1198
248 lei
Advanceautovanz
1198
248 lei
Advanceautovanz
1198
248 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 1995 1996 1997 1998 1999 2000 Minivan 5-usi 1.9 (110 HP) automatic transmission diesel 31179 11-540-936
248 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 (facelift) 2000 2001 2002 2003 Minivan 2.0 AT (116 hp) 31179 11-540-936
248 lei
Advanceautovanz
1198
204 lei
Advanceautovanz
1198
204 lei
Advanceautovanz
1198
204 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 1995 1996 1997 1998 1999 2000 Minivan 5-usi 1.9 TDI MT (90 hp) 31168
204 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 (facelift) 2000 2001 2002 2003 Minivan 1.9 TDI MT (130 hp) 31168 11-540-926
204 lei
Advanceautovanz
1198
204 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 1995 1996 1997 1998 1999 2000 Minivan 5-usi 2.0 AT (116 hp) 31168 11-540-926
204 lei
Advanceautovanz
1198
204 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 1995 1996 1997 1998 1999 2000 Minivan 5-usi 2.0 AT (116 hp) 31305
121 lei
Advanceautovanz
1198
121 lei
Advanceautovanz
1198
121 lei
Advanceautovanz
1198
121 lei
Advanceautovanz
1198
121 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 1995 1996 1997 1998 1999 2000 Minivan 5-usi 31305
121 lei
Advanceautovanz
1198
Radiator Racire Ulei Volkswagen VW Sharan 1 1995 1996 1997 1998 1999 2000 Minivan 5-usi 2.8 VR6 AT (174 hp) 31305
121 lei
Advanceautovanz
1198
faruri sharan 98
din categoriaRadiator ulei termoflot
.Radiatorul de ulei este un dispozitiv metalic de racire a uleiului. Acesta se monteaza in partea din fata a masinii, ca sa se raceasca prin intermediul aerului circulat la viteza. Radiatorul de ulei este conectat la motor prin 2 conducte. Uleiul circulat prin radiator si care necesita racire este impins de catre pompa. De obicei, un radiator de ulei are dimeniuni reduse.