Marcă / Model
Alfa Romeo
84
Audi
914
BMW
309
Chevrolet
104
Chrysler
29
Citroen
576
Dacia
89
Daewoo
14
Dodge
2
Fiat
263
Ford
353
Hyundai
30
Iveco
63
Jaguar
8
Jeep
29
Kia
28
Lancia
66
Land Rover
33
Lexus
5
Mazda
104
Mercedes
278
Mini
48
Mitsubishi
50
Nissan
139
Opel
284
Peugeot
390
Porsche
34
Renault
230
Saab
14
Seat
756
Skoda
669
Smart
5
Suzuki
19
Toyota
6
Volkswagen
845
Volvo
288
vezi toate [+]
Județ
Arad
5
Arges
2
Bihor
301
Bucuresti
214
Constanta
1
Galati
50
Giurgiu
40
Harghita
1
Hunedoara
25
Ilfov
3
Neamt
11
Suceava
2407
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
145 lei
TopTechAuto
929
ACTUATOR SERVOMOTOR TURBOSUFLANTA CITROEN JUMPER 2.2HDI 2011-,FIAT DUCATO 2.2D 2011-,PEUGEOT BOXER 2.2HDI 2011-
667 lei
Smartshop
6926
164 lei
AutopiesaRO
10757
Actuator turbo G-60, 6NW009483, Audi A4 2.7tdi 2005-2008, A6 2.7tdi 2004-2011, A6 Allroad 2006-2011, NTY ECD-AU-001
761 lei
Bestautovest
35360
497 lei
PieseAutoSuceava
5387
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor De Presiune Turbocompresor Metzger Audi A1 8X 2011-2018 0892502 ⭐⭐⭐⭐⭐
170 lei
AudiDez
2314
480 lei
Selfcarpart
5966
Convertizor De Presiune Turbocompresor Metzger Volkswagen Passat CC 2011-2016 0892502
190 lei
SsvAuto
24499
Convertizor de presiune, turbocompresor LANCIA YPSILON (843), LANCIA MUSA (350), FIAT PUNTO (199) - PIERBURG 7.03003.01.0
141 lei
Pieseautodetop
3403
578 lei
PieseAutoSuceava
5387
Convertizor de presiune, turbocompresor VOLVO V70 2009-2011 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
235 lei
RosioriPieseAuto
0
Convertizor presiune turbocompresor 702256210 Dacia Duster 1461cc 63KW 86HP K9K 796;K9K 830 2011
235 lei
RosioriPieseAuto
0
600 lei
Selfcarpart
5966
688 lei
Bestautovest
35360
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.