Județ
Preț (lei)
Vânzător
518 lei
Expertauto1
14870
Supapa vacuum de pe turbina Mitsubishi Grandis (2004-2011)[NA_W] #1 MN980201
518 lei
Expertauto1
14870
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI PAJERO SPORT II (KH_, KG_) 2.5 DI-D 4WD (KH4W) 2.5 DI-D (KH4WG) 178cp MITSUBISHI MR258166 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
737 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) 128cp 136cp 167cp 178cp MITSUBISHI MR258166 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
737 lei
TopTechAuto
985
621 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO BMW 1 (E81) 120 d 163cp 177cp MITSUBISHI 49135-19240 2007 2008 2009 2010 2011
1527 lei
TopTechAuto
985
1527 lei
TopTechAuto
985
1561 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO BMW 3 (E90) 318 d 320 d 122cp 150cp 163cp MITSUBISHI 49135-19498 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
1561 lei
TopTechAuto
985
1527 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO BMW 1 Coupe (E82) 120 d 177cp MITSUBISHI 49135-19240 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
1527 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO BMW 3 Touring (E91) 320 d 163cp 177cp MITSUBISHI 49135-19240 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
1527 lei
TopTechAuto
985
855 lei
TopTechAuto
985
855 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO BMW 3 Touring (E91) 318 d 320 d 122cp 150cp 163cp MITSUBISHI 49135-19498 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
1561 lei
TopTechAuto
985
855 lei
TopTechAuto
985
855 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 HDi 112cp MITSUBISHI 49373-18100 2009 2010 2011 2012 2013
855 lei
TopTechAuto
985
855 lei
TopTechAuto
985
855 lei
TopTechAuto
985
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
Mitsubishi
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.