Preț (lei)
Vânzător
172 lei
TopTechAuto
985
257 lei
AutopiesaRO
10800
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR LANCIA YPSILON 2011-> incl. Set garnituri pentru 1.3 D Multijet (312.YXE1A, 312.YXU1A)-70 KW;
512 lei
Smartshop
6981
235 lei
Smartshop
6981
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO CITROEN C4 I (LC_) 2.0 HDi 136cp 140cp EVORON EVAC183 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
351 lei
TopTechAuto
985
Convertizor de presiune, turbocompresor LANCIA YPSILON (843) (2003 - 2011) PIERBURG 7.03003.01.0 piesa NOUA
145 lei
AutopiesaRO
10800
158 lei
Auto_farm
11750
141 lei
Pieseautodetop
3405
165 lei
Autoeshop
8225
Convertizor de presiune, turbocompresor FIAT MAREA (185), FIAT MAREA Weekend (185), FIAT DUCATO bus (230) - PIERBURG 7.00607.02.0
223 lei
Pieseautodetop
3405
351 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FIAT ULYSSE (179_) 2.0 D Multijet 120cp EVORON EVAC112 2006 2007 2008 2009 2010 2011
405 lei
TopTechAuto
985
Convertizor de presiune, turbocompresor LANCIA YPSILON (843) (2003 - 2011) ENGITECH ENT830009 piesa NOUA
326 lei
AutopiesaRO
10800
158 lei
Auto_farm
11750
282 lei
Auto_farm
11750
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FIAT ULYSSE (179_) 2.0 D Multijet 136cp EVORON EVAC183 2006 2007 2008 2009 2010 2011
351 lei
TopTechAuto
985
351 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO CITROEN JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 120 120cp EVORON EVAC112 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
405 lei
TopTechAuto
985
405 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FIAT SCUDO Van (270_, 272_) 2.0 D Multijet 120cp EVORON EVAC112 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
405 lei
TopTechAuto
985
405 lei
TopTechAuto
985
351 lei
TopTechAuto
985
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
Lancia
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.