Accent
12
Elantra
12
Getz
1
Grand Santa Fe
6
Grandeur
8
H-1
12
i30
24
i40
13
ix35
17
Matrix
12
Santa Fe
9
Sonata
5
Trajet
1
Tucson
11
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
319 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI i40 I CW (VF) 1.7 CRDi 116cp 136cp PIERBURG 7.03294.02.0 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
319 lei
TopTechAuto
985
286 lei
Auto_farm
11749
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA RIO II (JB) 1.5 CRDi 110cp 88cp PIERBURG 7.03294.02.0 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
319 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA RIO II Saloon (JB) 1.5 CRDi 110cp 88cp PIERBURG 7.03294.02.0 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
319 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI i30 (FD) 2.0 CRDi 136cp 140cp EVORON EVAC050 2007 2008 2009 2010 2011
192 lei
TopTechAuto
985
319 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI GRANDEUR (HG) 2.2 D 200cp HYUNDAI 282352F700 2011
1257 lei
TopTechAuto
985
362 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI GRANDEUR (TG) 2.2 CRDi 150cp 155cp EVORON EVAC069 2006 2007 2008 2009 2010 2011
251 lei
TopTechAuto
985
1257 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA CEE'D Hatchback (ED) 1.6 CRDi 90 1.6 CRDi 128 1.6 CRDi 115 115cp 128cp 90cp PIERBURG 7.03294.02.0 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
319 lei
TopTechAuto
985
130 lei
Expertauto1
14872
319 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA CEE'D SW (ED) 1.6 CRDi 90 1.6 CRDi 128 1.6 CRDi 115 115cp 128cp 90cp PIERBURG 7.03294.02.0 2007 2008 2009 2010 2011 2012
319 lei
TopTechAuto
985
1257 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 4WD 2.0 CRDi 2.2 CRDi 2.0 CRDi 4WD 150cp 197cp HYUNDAI 282352F700 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
1257 lei
TopTechAuto
985
319 lei
TopTechAuto
985
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
Hyundai
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.