Berlingo
190
Berlingo 2
2
C-Elysee
50
C2
45
C3
49
C3 2
156
C3 Aircross
61
C3 Pluriel
21
C4
260
C4 2
96
C4 Aircross
66
C4 Cactus
22
C5
27
C5 2
62
C6
3
C8
28
DS3
65
DS4
80
DS5
52
Jumper
7
Jumper 2
50
jumpy
13
Jumpy 2
81
Nemo
1
Xsara
75
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
760 lei
TopTechAuto
985
843 lei
Bestautovest
35483
ACTUATOR SERVOMOTOR TURBOSUFLANTA CITROEN JUMPER 2.2HDI 2011-,FIAT DUCATO 2.2D 2011-,PEUGEOT BOXER 2.2HDI 2011-
675 lei
Smartshop
6981
Actuator turbina G-77/6NW009550/, CITROEN JUMPER 2.2HDI 2011-,FIAT DUCATO 2.2D 2011-,PEUGEOT BOXER 2.2HDI 2011-
497 lei
PieseAutoSuceava
5440
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C4 I (LC) (2004 - 2011) PIERBURG 7.01633.04.0 piesa NOUA
164 lei
AutopiesaRO
10800
202 lei
TopTechMotor
81
COMANDA REGLARE AER TURBINA JUMPER 2.2HDI , DUCATO 2.2D 2011 , BOXER 2.2HDI 2011- NOU
480 lei
Selfcarpart
5982
760 lei
TopTechAuto
985
238 lei
Smartshop
6981
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROËN DS4 (2011 - 2015) PIERBURG 7.01633.06.0
148 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 607 2005-2011 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
148 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor VOLVO S80 2010-2011 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
600 lei
Selfcarpart
5982
529 lei
PieseAutoSuceava
5440
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C4 Cupe (LA) (2004 - 2011) PIERBURG 7.01633.04.0 piesa NOUA
164 lei
AutopiesaRO
10800
213 lei
PieseMania
739
Convertizor de presiune turbina CITROËN C4 I (LC_) (2004 - 2011) PIERBURG 7.01632.02.0
213 lei
PieseMania
739
Electrovalva turbo CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST (M_) Box/MPV, 07.1996 - 12.2011 Maxgear 58-0082
132 lei
Auto_farm
11750
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 3008 2009-2016 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
Citroen
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.