Preț (lei)
Vânzător
619 lei
Smartshop
6980
Convertizor de presiune, turbocompresor ALFA ROMEO 159 (939) (2005 - 2011) PIERBURG 7.00607.02.0 piesa NOUA
257 lei
AutopiesaRO
10800
534 lei
TopTechAuto
985
694 lei
TopTechAuto
985
Convertizor de presiune, turbocompresor ALFA ROMEO 159 Sportwagon (939) (2006 - 2011) PIERBURG 7.00607.02.0 piesa NOUA
257 lei
AutopiesaRO
10800
Electrovalva Electrovana Turbo ALFA ROMEO 159 Sportwagon 939 PIERBURG 7.03003.01.0
158 lei
Auto_farm
11749
Convertizor de presiune, turbocompresor LANCIA YPSILON (843), LANCIA MUSA (350), FIAT PUNTO (199) - PIERBURG 7.03003.01.0
141 lei
Pieseautodetop
3405
165 lei
Autoeshop
8225
624 lei
AutopartsAS
152
Convertizor de presiune, turbocompresor FIAT MAREA (185), FIAT MAREA Weekend (185), FIAT DUCATO bus (230) - PIERBURG 7.00607.02.0
223 lei
Pieseautodetop
3405
145 lei
AutopiesaRO
10800
Convertizor de presiune, turbocompresor ALFA ROMEO 159 Sportwagon (939) (2006 - 2011) PIERBURG 7.03003.01.0 piesa NOUA
145 lei
AutopiesaRO
10800
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO LANCIA MUSA (350_) 1.3 D Multijet (350.AXG11, 350.AXG1A) 1.3 D Multijet (350.AXM11, 350.AXM1A, 350.AXI1A) 90cp 95cp EVORON EVAC098 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
694 lei
TopTechAuto
985
534 lei
TopTechAuto
985
158 lei
Auto_farm
11749
326 lei
AutopiesaRO
10800
326 lei
AutopiesaRO
10800
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO ALFA ROMEO MITO (955_) 1.3 MultiJet (955AXP1A, 955AYC1A) 95cp EVORON EVAC129 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
448 lei
TopTechAuto
985
694 lei
TopTechAuto
985
282 lei
Auto_farm
11749
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FIAT PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet 95cp EVORON EVAC129 2009 2010 2011 2012
448 lei
TopTechAuto
985
448 lei
TopTechAuto
985
282 lei
Auto_farm
11749
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
Alfa Romeo
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.