Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
148 lei
OnePlusAuto
446
148 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROËN DS5 (2011 - 2015) PIERBURG 7.01633.06.0
148 lei
OnePlusAuto
446
148 lei
OnePlusAuto
446
237 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) (2011 - 2016) METZGER 0892128
237 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor AUDI Q3 (8U) (2011 - 2016) MEAT & DORIA 9331
133 lei
OnePlusAuto
446
133 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor AUDI A1 Sportback (8XA, 8XF, 8XK) (2011 - 2016) MEAT & DORIA 9331
133 lei
OnePlusAuto
446
133 lei
OnePlusAuto
446
404 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 1 (F21) (2011 - 2016) PIERBURG 7.00887.21.0
404 lei
OnePlusAuto
446
225 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROËN C4 cupe (LA_) (2004 - 2011) METZGER 0892314
225 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROËN C4 cupe (LA_) (2004 - 2011) METZGER 0892314
225 lei
OnePlusAuto
446
225 lei
OnePlusAuto
446
323 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) (2011 - 2016) PIERBURG 7.01420.02.0
221 lei
OnePlusAuto
446
323 lei
OnePlusAuto
446
323 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) (2011 - 2016) PIERBURG 7.01420.02.0
221 lei
OnePlusAuto
446
323 lei
OnePlusAuto
446
181 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor BMW X3 (E83) (2004 - 2011) MEAT & DORIA 9093
181 lei
OnePlusAuto
446
181 lei
OnePlusAuto
446
181 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ C-CLASS cupe (C204) (2011 - 2016) TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.17.081
260 lei
OnePlusAuto
446
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROËN C4 I (LC_) (2004 - 2011) PIERBURG 7.01633.04.0
159 lei
OnePlusAuto
446
fabricatie 2011
din categoriaActuator turbo
Giurgiu. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.