Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW POLO limuzina (6KV2), AUDI A3 (8L1) - MOBILETRON IG-B018K
187 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere SKODA FABIA Combi (6Y5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW GOLF Mk III (1H1) - MOBILETRON IG-B018
138 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A3 Cabriolet (8P7) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW POLO (6N1), VW POLO limuzina (6KV2) - BREMI 14051
652 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN CADDY III combi (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW POLO (6N1), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) - MAPCO 80880
753 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere VOLKSWAGEN GOLF Mk III Estate (1H5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
124 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere AUDI A3 (8L1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN BORA (1J2) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN BORA combi (1J6) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
fabia 1.4 16v
din categoriaAprindere electronica
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.