Marcă / Model
A-Class W168
41
C-Class CL203
44
C-Class S202
3
C-Class S203
44
C-Class S204
6
C-Class W202
3
C-Class W203
44
C-Class W204
6
CLK C209
43
E-Class S210
3
E-Class S211
49
E-Class W210
3
E-Class W211
54
SLK R172
1
Sprinter 906
2
Vaneo W414
1
Viano W639
8
Vito W639
8
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

315 lei
Autoeshop
9521

362 lei
Auto_farm
12579

928 lei
Auto_farm
12579

Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) - Cod intern: W20205280 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
315 lei
Autoeshop
9521

325 lei
CadyAutoConstanta
5307

552 lei
Pieseautodetop
3553

Releu bujii MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E T-MODEL (S211), E (W211) 2.1D 03.03-12.11
870 lei
AdianaConstanta
4202

Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS Break (S210) - Cod intern: W20205280 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
315 lei
Autoeshop
9521

315 lei
Autoeshop
9521

315 lei
Autoeshop
9521

Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ C-CLASS Sportscoupe (CL203) - Cod intern: W20205280 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
315 lei
Autoeshop
9521

315 lei
Autoeshop
9521

315 lei
Autoeshop
9521

Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) - Cod intern: W20205280 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
315 lei
Autoeshop
9521

358 lei
Pieseautodetop
3553

315 lei
Autoeshop
9521

315 lei
Autoeshop
9521
e class w211 220 cdi
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.