Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

308 lei
Auto_farm
12579

Pivot MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211), Sedan, 03.2002 - 03.2009 Lemförder 21667 02
101 lei
Auto_farm
12579

139 lei
Auto_farm
12579

Pivot MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211), Sedan, 03.2002 - 03.2009 Lemförder 34756 01
96 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata MERCEDES C W202 C T-MODEL S202 CLK A208 CLK C2 MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 Meyle 016 010 0023
104 lei
Auto_farm
12579

104 lei
Auto_farm
12579

Pivot MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211), Turism, 02.2003 - 07.2009 NK 5043316
88 lei
Auto_farm
12579

94 lei
Auto_farm
12579

139 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 159mm MERCEDES C W202 C T-MODEL S MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 Febi Bilstein 01433
91 lei
Auto_farm
12579

Pivot MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 Lemförder 12149 02
159 lei
Auto_farm
12579

93 lei
Auto_farm
12579

134 lei
Auto_farm
12579

Pivot MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 Lemförder 34756 01
96 lei
Auto_farm
12579

100 lei
Auto_farm
12579

101 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior-extern fata diametru con 173mm MERCEDES CLS C219 E MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211), Sedan, 03.2002 - 03.2009 Meyle 016 010 0021
92 lei
Auto_farm
12579

134 lei
Auto_farm
12579

109 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior-interior fata diametru con 18mm MERCEDES CLS C219 E MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211), Sedan, 03.2002 - 03.2009 Meyle 016 010 0010
85 lei
Auto_farm
12579

85 lei
Auto_farm
12579

Pivot MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211), Sedan, 03.2002 - 03.2009 Lemförder 33773 01
122 lei
Auto_farm
12579
e class 3.2 cdi
din categoriaPivot
Bihor.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.
Vezi şi ofertele pentru: