Marcă / Model
C-Class CL203
23
C-Class S203
23
C-Class W203
23
CLK C209
21
E-Class S210
23
E-Class W210
23
G-Class W461
21
G-Class W463
21
M-Class W163
21
S-CLASS W140
1
S-Class W220
20
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune. turbocompresor Supapa de control electropneumatica MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C W203 MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

147 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Electrovalva turbo MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) Turism, 06.1996 - 03.2003 Maxgear 17-0077 (0005450527/MG)
147 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Platform/Chassis (904) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579

218 lei
Auto_farm
12579
e class 3.2 cdi
din categoriaActuator turbo
Bihor.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.