Marcă / Model
C-Class C204
3
C-Class CL203
1
C-Class S203
1
C-Class S204
4
C-Class W203
1
C-Class W204
4
CL-Class C215
1
CL-Class C216
4
CLK A207
2
CLK A209
1
CLK C209
1
CLS X218
5
E-Class C207
8
E-Class S211
1
E-Class S212
8
E-Class W211
6
E-Class W212
8
G-Class W461
2
G-Class W463
3
GL-Class X166
3
GLK X204
5
M-Class W163
66
M-Class W164
65
M-Class W166
10
S-Class C217
1
S-Class W220
1
S-Class W221
10
S-Class W222
3
SL R230
1
SL R231
2
SLK R170
1
SLK R171
1
SLK R172
2
Viano W447
2
Viano W639
19
Vito W447
2
Vito W639
19
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

91 lei
Autoeshop
9522

91 lei
Autoeshop
9522

Rola ghidare / conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) Sedan, 03.2002 - 03.2009 Maxgear 54-0104
95 lei
Auto_farm
12587

95 lei
Auto_farm
12587

118 lei
Pieseautodetop
3553

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
91 lei
Autoeshop
9522

84 lei
Autoeshop
9522

101 lei
Auto_farm
12587

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), OPEL ZAFIRA A (F75_), VAUXHALL ZAFIRA Mk I (A) (F75) - DAYCO APV2121
249 lei
Pieseautodetop
3553

128 lei
Pieseautodetop
3553

Rola ghidare / conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) Sedan, 03.2002 - 03.2009 Maxgear 54-1381
83 lei
Auto_farm
12587

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
9522

156 lei
Pieseautodetop
3553

84 lei
Autoeshop
9522

Rola ghidare / conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) Sedan, 03.2002 - 03.2009 Maxgear 54-0959 (55163MG/ROLKA)
93 lei
Auto_farm
12587

102 lei
Auto_farm
12587

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
9522

91 lei
Autoeshop
9522

270 lei
Pieseautodetop
3553
e class 2004 2.2
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.