Marcă / Model
C-Class CL203
4
C-Class S202
5
C-Class S203
4
C-Class W202
5
C-Class W203
5
CLK C209
2
E-Class S210
2
E-Class S211
1
E-Class W210
3
E-Class W211
15
M-Class W163
1
M-Class W164
1
S-Class W220
1
Viano W639
1
Vito W639
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
![Rampa retur injectoare, Mercedes Clasa E (W211) [Fabr 2002-2009] 2.2 cdi, OM646821(id:423774)](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-mercedes-clasa-e-w211-fabr/rampa-retur-injectoare-mercedes-clasa-e-w211-fabr-af284f84fc91893bd5-0-0-0-0-0.jpg)
110 lei
DezmaOradea
2684
![Rampa retur injectoare, Mercedes Clasa E (W211) [Fabr 2002-2009] 2.2 cdi, OM646821(id:423774)](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-mercedes-clasa-e-w211-fabr/rampa-retur-injectoare-mercedes-clasa-e-w211-fabr-af284f84fc91893bd5-0-0-0-0-0.jpg)
Rampa retur injectoare, Mercedes Clasa E (W211) [Fabr 2002-2009] 2.2 cdi, OM646821(id:423774)
110 lei
DezmaAuto
17048

Furtun. supracurgere combustibil Overflow hose MERCEDES C CL203 C T-MODEL S202 C T-MODEL S203 C W202 C W203 CLC CL203 CLK MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 Autlog KL3005
104 lei
Auto_farm
12581

Furtun. supracurgere combustibil Overflow hose MERCEDES C CL203 C T-MODEL S202 C T-MODEL S203 C W202 C W203 CLC CL203 CLK MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211), Sedan, 03.2002 - 03.2009 Autlog KL3005
104 lei
Auto_farm
12581

Furtun. supracurgere combustibil Overflow hose MERCEDES C CL203 C T-MODEL S202 C T-MODEL S203 C W202 C W203 CLC CL203 CLK MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210), Turism, 06.1996 - 03.2003 Autlog KL3005
104 lei
Auto_farm
12581

87 lei
Auto_farm
12581

133 lei
Auto_farm
12581
e class 2004 2.2
din categoriaRampa retur injectoare
.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.