Marcă / Model
C-Class CL203
14
C-Class S203
14
C-Class W203
14
CLK C209
14
E-Class S210
8
E-Class S211
6
E-Class W210
8
E-Class W211
3
S-Class W220
1
Viano W639
3
Vito W639
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

137 lei
Auto_farm
12581

389 lei
Auto_farm
12581
![Filtru epurator turbo Mercedes C-Class (2001-2007) W20] 2.2 cdi COD a6460980407](https://www.pieseauto.ro/poze/filtru-epurator-turbo-mercedes-c-class-2001-2007/filtru-epurator-turbo-mercedes-c-class-2001-2007-c96881025c492870ccd-0-0-0-0-0.jpg)
Filtru epurator turbo Mercedes C-Class (2001-2007) W20] 2.2 cdi COD a6460980407
109 lei
PieseAutoCIP
1510

137 lei
Auto_farm
12581

259 lei
Auto_farm
12581

Separator ulei. ventilatie bloc motor Oil Trap MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C W203 CLK C209 E T-MODEL S210 E W210 G W46 MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO (W639), Van, 08.2003 - Febi Bilstein 49469
137 lei
Auto_farm
12581

Separator ulei. ventilatie bloc motor Oil Trap MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C W203 CLC CL203 CLK C209 E T-MODEL S211 E MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203), Turism, 03.2001 - 08.2007 Febi Bilstein 175931
389 lei
Auto_farm
12581

137 lei
Auto_farm
12581

Separator ulei. ventilatie bloc motor Oil Trap MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C W203 CLK C209 E T-MODEL S210 E W210 G W46 MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203), Turism, 03.2001 - 08.2007 Febi Bilstein 49469
137 lei
Auto_farm
12581

137 lei
Auto_farm
12581

401 lei
Auto_farm
12581

Separator ulei. ventilatie bloc motor Oil Trap MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C W203 CLK C209 E T-MODEL S210 E W210 G W46 MERCEDES-BENZ C-CLASS (CL203), Compartiment, 03.2001 - 06.2011 Febi Bilstein 49469
137 lei
Auto_farm
12581

389 lei
Auto_farm
12581

Separator ulei. ventilatie bloc motor Oil Trap MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C W203 CLC CL203 CLK C209 E T-MODEL S211 E MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203), Sedan, 05.2000 - 12.2007 Febi Bilstein 175931
389 lei
Auto_farm
12581
e class 2004 2.2
din categoriaFiltru epurator
Bihor.Filtrul epurator se mai numeste si epurator de gaze sau filtrul gazelor recirculate. Acesta se gaseste pe masinile turbo, pe benzina sau motorina. La acestea, o parte din gazele de evacuare reintra in admisie, iar rolul acestui epurator de gaze este sa curete aerul cald. Filtrul epurator este un recipient care contine diverse materiale filtrante. Acestea trebuie curatate periodic sau tot filtrul schimbat. Odata gazele filtrate, acestea se intorc in admisie, iar filtrul capteaza uleiul pe care il recircula in motor.