Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
![Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2012, CU LOC PENTRU SENZORI / BERLINA / CU DEFECT](https://www.pieseauto.ro/poze/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2-b795e104255bf82b0f5-0-0-0-0-0.jpg)
Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2012, CU LOC PENTRU SENZORI / BERLINA / CU DEFECT
300 lei
Danlupastean
4327
![Bara spate Mercedes Clasa E (W207) Coupe AMG [Fabr 2009-2012] 040 Unilack Negru](https://www.pieseauto.ro/poze/bara-spate-mercedes-clasa-e-w207-coupe-amg-fabr/bara-spate-mercedes-clasa-e-w207-coupe-amg-fabr-ec21810e04c14849764-0-0-0-0-0.jpg)
Bara spate Mercedes Clasa E (W207) Coupe AMG [Fabr 2009-2012] 040 Unilack Negru
1274 lei
Dezmembraru
3229
![Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2012, CU SENZORI / COMBI](https://www.pieseauto.ro/poze/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2-8696810adcdc40c1778-0-0-0-0-0.jpg)
500 lei
Danlupastean
4327
![Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2014, FACELIFT / COMBI / MODEL CU SENZORI](https://www.pieseauto.ro/poze/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2-ce0d710ccf19f8cfaf3-0-0-0-0-0.jpg)
Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2014, FACELIFT / COMBI / MODEL CU SENZORI
1000 lei
Danlupastean
4327
![Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2013, CU LOC DE SENZORI / COMBI](https://www.pieseauto.ro/poze/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2/bara-spate-mercedes-benz-e-class-2009-w212-2-2-2fcde1078ea80807a6d-0-0-0-0-0.jpg)
Bara spate Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2013, CU LOC DE SENZORI / COMBI
500 lei
Danlupastean
4327
e class 2.2 2012
din categoriaBara spate
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Bara spate se mai numeste si spoiler spate. Bara din spate este un element de caroserie din plastic sau fibra de sticla, format din mai multe elemente: suport bara, masca, grila, ranforsare si bara propriu-zisa (coaja de plastic). De obicei, o bara din fibra de sticla de crapa si se sparge la impact, in timp ce una din plastic se indoaie si se repara usor. La masini vechi, precum Dacia 1300, barele fata si spate erau din metal.