Marcă / Model
E60
3
E61
1
E81
1
E82
3
E87
1
E90
7
E91
2
E92
1
E93
1
F01
3
F02
3
F06
3
F07
4
F10
15
F11
9
F12
2
F13
2
F20
9
F21
8
F22
5
F23
3
F30
13
F31
10
F32
8
F33
5
F34
6
F36
8
F45
2
F46
1
G11
1
G14
1
G15
1
G20
1
G30
2
G31
2
G32
1
X1
5
X1 F48
2
X3 E83
22
X3 F25
36
X3 G01
2
X4 F26
11
X4 G02
2
X5 E70
2
X5 F15
5
X5 G05
1
X6 E71
3
X6 F16
2
X6 G06
1
X7 G07
1
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Releu Bujii Bmw X1 X3 E83 E84 2.0 D N47D20 E90 E91 E60 Etc. Dezmembrez Bmw X3 E83 LCI Facelift 2.0 D Manual N47 177 Cai 4x4 Volan Stanga - Dezmembrari Arad
200 lei
BMWautodez
1064
200 lei
BMWautodez
1064
300 lei
BenzAutoWorld
748
150 lei
DezAutoDEX
507
Releu bujii BMW f30 f31 x1 f48 f49 f20 f21 f10 f11 x3 f25 releu incalzire bujii bmw
150 lei
DezAutoDEX
507
dezmembrez bmw x3
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.