Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

149 lei
ModusDezmembrari
1170

Rampa retur injectoare DELPHI Dacia Lodgy 1.5 dci 2010 euro 4 cod piesa din motor k9k 8200520596
150 lei
VagAutoDez
631

205 lei
DezmaAuto
16954

Rampa retur injectoare Delphi, cod 6510700132, Mercedes Clasa E (W212), 2.2 CDI, OM651924 (id:597902)
205 lei
DezmaOradea
2643

205 lei
DezmaOradea
2643

Rampa retur injectoare Delphi, Mercedes Clasa E (W212), 2.2 CDI, OM651924 (id:638973)
205 lei
DezmaAuto
16954
![Rampa Retur Injectoare Delphi Renault Scenic 3 1.5 DCI 2009 - 2016 Cod 166711735R [M6987]](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-delphi-renault-scenic-3-1/rampa-retur-injectoare-delphi-renault-scenic-3-1-a28ac109a14fa83bd8a-0-0-0-0-0.jpg)
70 lei
SDG
6414
![Rampa Retur Injectoare Delphi Dacia Logan 1 1.5 DCI 2004 - 2012 Cod 166711735R [M6987]](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-delphi-dacia-logan-1-1-5/rampa-retur-injectoare-delphi-dacia-logan-1-1-5-a28ac109a14fa83bd8a-0-0-0-0-0.jpg)
70 lei
SDG
6414
![Rampa Retur Injectoare Delphi Renault Clio 3 1.5 DCI 2005 - 2014 Cod 166711735R [M6987]](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-delphi-renault-clio-3-1-5/rampa-retur-injectoare-delphi-renault-clio-3-1-5-a28ac109a14fa83bd8a-0-0-0-0-0.jpg)
70 lei
SDG
6414
![Rampa Retur Injectoare Delphi Dacia Sandero 1 1.5 DCI 2008 - 2012 Cod 166711735R [M6987]](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-delphi-dacia-sandero-1-1-5/rampa-retur-injectoare-delphi-dacia-sandero-1-1-5-a28ac109a14fa83bd8a-0-0-0-0-0.jpg)
70 lei
SDG
6414
delphi injector
din categoriaRampa retur injectoare
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.