Marcă / Model
Audi
83
Citroen
3
Fiat
13
Ford
61
Iveco
12
Lancia
11
Land Rover
1
Opel
40
Peugeot
4
Renault
1
Seat
32
Skoda
1
Volkswagen
83
Volvo
39
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

139 lei
Auto_farm
12579

213 lei
PieseAutoSuceava
7014

136 lei
Comnico
5239

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Vw Polo 1986 1987 1988 1989 1990 # V15 71 0021 # VEMO
136 lei
Comnico
5239

251 lei
EAutoShopro
29

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Audi 80 1991 1992 1993 1994 # V15 71 0021 # VEMO
136 lei
Comnico
5239

136 lei
Comnico
5239

190 lei
PieseAutoSuceava
7014

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (04675 FEBI BILSTEIN) FORD,OPEL,VAUXHALL,VOLVO
142 lei
PieseAutoSuceava
7014
delphi a
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.