Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

150 lei
BMWautodez
1224

250 lei
BMWautodez
1224

400 lei
BMWautodez
1224

200 lei
BMWautodez
1224

Ansamblu Telescop Arc Flansa Stanga Dreapta Fata Bmw X1 E84 Sdrive 2x4 An 2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015 2.0 Diesel Cod 6855239 6855240
300 lei
BMWautodez
1224

200 lei
BMWautodez
1224

Ansamblu Telescop Arc Flansa Telescoape Electrice EDC Bmw G42 Seria 2 Xdrive Masina Cu 3.000 Km Cod 6894635 6894636 6894638 Dezmembrez Bmw G42 M2 M240I B58B30B Automat Xdrive - Dezmembrari Arad
1266 lei
BMWautodez
1224

200 lei
BMWautodez
1224

Ansamblu Telescop Arc Flansa Fata Spate Land Rover Discovery Sport L550 An 2014-2015-2016-2017-2018-2019 - Dezmembrez Land Rover Discovery Sport An 2014-2015-2016-2017-2018-2019 L550 Volan Stanga - Dezmembrari Arad
250 lei
BMWautodez
1224

650 lei
BMWautodez
1224

Ansamblu Telescop Arc Flansa Fata Spate EDC VDC Bmw F10 Cod 6796860 6796859 6863120 6863119 Testate Pe Masina
1266 lei
BMWautodez
1224

Ansamblu Telescop Arc Flansa Stanga Dreapta Fata Audi A6 4G C7 An 2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018 - Dezmembrari Arad
250 lei
BMWautodez
1224

600 lei
BMWautodez
1224

506 lei
BMWautodez
1224

300 lei
BMWautodez
1224

500 lei
BMWautodez
1224

Ansamblu Telescop Arc Flansa Amortizoare Fata Bmw Seria 2 F45 F46 EDC VDC Cod 6875072 6875071
1000 lei
BMWautodez
1224

350 lei
BMWautodez
1224
defect de injectie
din categoriaAnsamblu amortizor arc
.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.