Preț (lei)
Vânzător
69 lei
Bestautovest
36535
84 lei
TopTechAuto
1413
ROLA CUREA ACCESORII ~ E2R0033BTA ~ BTA ~ DACIA DOKKER Express Box Body/MPV 1.2 TCe 115 (FEM0) 114cp 2012
85 lei
TopTechAuto
1413
168 lei
Autoactiv016
7789
82 lei
PieseAutoSuceava
5881
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (532067810 INA) DACIA,MAHINDRA RENAULT,MERCEDES-BENZ,NISSAN,RENAULT
139 lei
PieseAutoSuceava
5881
Rola ghidare/conducere, curea transmisie DACIA LOGAN (LS_), DACIA LOGAN MCV (KS_), RENAULT LAGUNA III (BT0/1) - SKF VKM 36221
389 lei
Pieseautodetop
3447
109 lei
Autoeshop
8633
Rola ghidare/conducere, curea transmisie RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) BTA E2R0006BTA
115 lei
Auto_farm
12018
85 lei
TopTechAuto
1413
127 lei
PieseAutoSuceava
5881
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (55632 EVR) DACIA,MERCEDES-BENZ,NISSAN,RENAULT
172 lei
PieseAutoSuceava
5881
177 lei
Pieseautodetop
3447
ROLA CUREA ACCESORII ~ 532 0668 10 ~ INA ~ DACIA SANDERO III 1.0 TCe 90 1.0 TCe 90 ECO-G 1.0 TCe 100 ECO-G 1.0 TCe 100 101cp 91cp 2021
135 lei
TopTechAuto
1413
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (540714 MAXGEAR) DACIA,MERCEDES-BENZ,NISSAN,RENAULT
59 lei
PieseAutoSuceava
5881
126 lei
PieseAutoSuceava
5881
642 lei
Pieseautodetop
3447
ROLA CUREA ACCESORII ~ E2R0026BTA ~ BTA ~ DACIA DUSTER SUV Van 1.6 16V 4x4 1.6 16V 1.6 16V Hi-Flex 105cp 2011
84 lei
TopTechAuto
1413
84 lei
TopTechAuto
1413
102 lei
PieseAutoSuceava
5881
Rola ghidare/conducere, curea transmisie RENAULT KANGOO (KC0/1_), RENAULT CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), RENAULT KANGOO Rapid (FC0/1_) - SKF VKM 360
447 lei
Pieseautodetop
3447
94 lei
PieseAutoSuceava
5881
ROLA CUREA ACCESORII ~ E2R0026BTA ~ BTA ~ DACIA LOGAN II 1.6 1.6 16V 105cp 80cp 86cp 2013 2014 2015 2016
84 lei
TopTechAuto
1413
80 lei
PieseAutoSuceava
5881
54 lei
PieseAutoSuceava
5881
dacia dokker
din categoriaRola ghidaj accesorii
Dacia Sandero 2
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.