Preț (lei)
Vânzător
98 lei
Autoeshop
8227
43 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie CHRYSLER VOYAGER 2,5D - Cod intern: W20152512 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
62 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL 1,9CDTI ASTRA H/VECTR - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie FIAT BRAVO II (198) - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie FIAT PRATICO platou/sasiu (263) - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie FIAT PUNTO EVO (199) - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie LANCIA DELTA III (844) - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL SIGNUM - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie FIAT DOBLO caroserie inchisa/combi (263) - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie FIAT DUCATO caroserie (250) - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C combi - Cod intern: W20203697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
83 lei
Autoeshop
8227
d
din categoriaRola ghidaj accesorii
Chrysler
Cluj.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.